HTML

Popy műhelye

Szabok, varrok, horgolok, kötök, hímzek és gyöngyözök, mindezeket amatőr szinten űzöm, de határtalan lelkesedéssel és odaadással teszem. Szeretek sütni, főzni, új fogásokat, új ízeket kipróbálni. Rajongok a régi tárgyakért, bútorokért. Mostanság pedig rákaptam a kertészkedésre.

popymuhelye@gmail.com

Címkék

ajándék (2) almachips (2) anyák napja (1) aszalás (2) átalakítás (10) baromfi (1) befőtt (1) bodzapezsgő (2) bonbon (1) bözske (1) bútor (3) chilipaprika (1) cseresznye (1) csigabaj (1) csoki puding (1) cukkini (2) cukkini saláta (1) cukorborsó (1) dius dizájn (1) édeskömény (1) évfordulós ajándék (1) felújítás (1) festés (5) filofax (4) folt (1) fonalfestés (1) fonaltartó kosár (1) fotóalbum (1) főzés (2) futóbab (1) fűzfa koszorú (1) gomb (2) gyógynövény (2) gyöngy (1) gyöngyfűzés (3) háremnadrág (1) hátizsák (1) hellókarácsony (5) hokedli (1) horgolás (7) japán tyúkok (1) kagylóékszer (1) kakaós szelet (1) kalap (1) kamraszekrény (1) káposztás murgyé (1) karkötő (3) keksz (2) kenyér (1) kényszerpihenő (1) kert (5) kesztyű (1) kölesfasírt (1) könyvkötés (4) konzervdoboz (1) kötés (4) kötőtűtartó (1) kovászos kenyér (1) lekvár (1) magaságyás (2) mamusz (4) mappa (1) marcipán (1) mogyoróvaj (1) murgyé (1) müzli (1) napraforgó (2) oti bútor (2) panna (1) papírgyöngy (1) paprika (2) paradicsom (3) párna (1) partvis (1) pelenkázó táska (1) pénztárca (2) perec (1) pillecukor (1) pipacs (1) pitypang szirup (1) popy kertje (7) popy konyhája (22) popy műhelye (46) répatorta (1) ribizli (1) rizsliszt (1) rozskenyér (1) sál (2) sapka (2) sütés (10) szelet (1) szemüvegtok (1) szütyő (1) táska (11) török bugyogó (2) torta (3) tyúkok (2) uborka (2) újrahasznosítás (1) vajas pogácsa (1) varrás (19) vica festménye (2) virág (1) virágtartó (2) zsebkendőtartó (1) Címkefelhő

popymuhelye.blog.hu

2011.12.12. 09:31 popymuhelye

Készíts egyedi fotóalbumot!

Címkék: fotóalbum hellókarácsony popy műhelye

Karácsonykor a nagyszülőknek az egyik legnagyobb örömet az unokájukról készült fotókkal megtöltött fényképalbummal szerezhetünk.  
Néhány évvel ezelőtt összegyűjtöttünk néhány fényképet kis srácunk első pár évéről, előhívattuk, albumba rendeztük, feliratoztuk és többek között azt kapták a nagyszülők karácsonyi ajándékként. Akkora sikere volt, hogy még hetek múlva is azt lapozgatták és magukkal vitték, hogy büszkélkedhessenek az unokával. Idén ezt megismételjük, kiegészülve a gyerekkezek által készített szalvétagyűrűkkel. 

Bejártam jó néhány üzletet, hogy megtaláljam a megfelelő albumot, de egyik sem volt az igazi, vagy az ára, vagy a képek férőhelye, vagy éppenséggel a kinézete hibádzott. Egy 2007-es Praktika magazinban találtam meg a nekem való albumot, ami abszolúte egyedi és ráadásul pénztárca kímélő is egyben, hisz ez esetemben az album csak pár száz forint volt, az anyag pedig az itthoni rongyos ládámból való. Bár a kivitelezést nem vettem át egy az egyben, de az alapötletet felhasználtam. 

Hozzávalók:
műanyag fotóalbum
kockás szövet 
vatelin
zöld filc
néhány gyöngy

A műanyag fotóalbum elejébe - merevítésképp - kivágtam és becsúsztattam egy-egy kartonlapot. 

A zöld filcből kivágtam egy 2 centi széles szalagot, a vatelinből akkora darabot szabtam le, amekkora az album kiterítve, valamint a kockás szövetből kiszabtam egy téglalapot, mely minden irányban túllóg az album méretein. Ennek a téglalapnak a fonákjára ráfektettem a vatelint, majd a színoldalára tűztem a filcszalagot és rávarrtam. Ezek után a kockás szövet fonákoldalára ráhelyeztem az albumot és kimértem, hogy mennyit kell behajtani a két végéből, majd levarrtam. 

A zöld filcből magyal leveleket vágtam ki, melyeket 3 piros gyönggyel összeöltögettem, majd rávarrtam az album elejére. Végül a leveleket pár csepp ragasztóval leragasztottam. 

Már csak a képeket kell előhívatni...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://popymuhelye.blog.hu/api/trackback/id/tr573457213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HOttó 2011.12.13. 14:03:38

Jelentem a képek elkészültek, délután megyek értük a "laborba"! :)
süti beállítások módosítása