HTML

Popy műhelye

Szabok, varrok, horgolok, kötök, hímzek és gyöngyözök, mindezeket amatőr szinten űzöm, de határtalan lelkesedéssel és odaadással teszem. Szeretek sütni, főzni, új fogásokat, új ízeket kipróbálni. Rajongok a régi tárgyakért, bútorokért. Mostanság pedig rákaptam a kertészkedésre.

popymuhelye@gmail.com

Címkék

ajándék (2) almachips (2) anyák napja (1) aszalás (2) átalakítás (10) baromfi (1) befőtt (1) bodzapezsgő (2) bonbon (1) bözske (1) bútor (3) chilipaprika (1) cseresznye (1) csigabaj (1) csoki puding (1) cukkini (2) cukkini saláta (1) cukorborsó (1) dius dizájn (1) édeskömény (1) évfordulós ajándék (1) felújítás (1) festés (5) filofax (4) folt (1) fonalfestés (1) fonaltartó kosár (1) fotóalbum (1) főzés (2) futóbab (1) fűzfa koszorú (1) gomb (2) gyógynövény (2) gyöngy (1) gyöngyfűzés (3) háremnadrág (1) hátizsák (1) hellókarácsony (5) hokedli (1) horgolás (7) japán tyúkok (1) kagylóékszer (1) kakaós szelet (1) kalap (1) kamraszekrény (1) káposztás murgyé (1) karkötő (3) keksz (2) kenyér (1) kényszerpihenő (1) kert (5) kesztyű (1) kölesfasírt (1) könyvkötés (4) konzervdoboz (1) kötés (4) kötőtűtartó (1) kovászos kenyér (1) lekvár (1) magaságyás (2) mamusz (4) mappa (1) marcipán (1) mogyoróvaj (1) murgyé (1) müzli (1) napraforgó (2) oti bútor (2) panna (1) papírgyöngy (1) paprika (2) paradicsom (3) párna (1) partvis (1) pelenkázó táska (1) pénztárca (2) perec (1) pillecukor (1) pipacs (1) pitypang szirup (1) popy kertje (7) popy konyhája (22) popy műhelye (46) répatorta (1) ribizli (1) rizsliszt (1) rozskenyér (1) sál (2) sapka (2) sütés (10) szelet (1) szemüvegtok (1) szütyő (1) táska (11) török bugyogó (2) torta (3) tyúkok (2) uborka (2) újrahasznosítás (1) vajas pogácsa (1) varrás (19) vica festménye (2) virág (1) virágtartó (2) zsebkendőtartó (1) Címkefelhő

popymuhelye.blog.hu

2011.10.31. 08:13 popymuhelye

Lila sapka

Címkék: sapka kötés popy műhelye

Nem mondhatnám, hogy ha beköszöntenek a hideg napok, akkor állandóan sapkában szaladgálnék, sőt. Viszonylag ritkán viselek sapkát. Ennek ellenére egyik évben sem állom meg, hogy ne kössek még pár satyit a már meglévők mellé, vagy szívesen meglepem a családomat és a barátaimat egy-egy sapkával. 

Még tavaly vettem egy kötött mellényt, mert a színébe beleszerettem. Nem úgy a fazonjába, így nem hordtam. Mivel azonban kidobni nem volt szívem, inkább felbontottam és újra hasznosítottam. Első körben ez a sapi készült el belőle, de tervben van egy sál és egy pár kesztyű is, ha futja a fonalból. 

Elkészítése: 76 szemmel kezdtem és kb. 4 centit kötöttem patent mintával (1 sima, 1 fordított), körkötéssel, majd innen fordított kötéssel dolgoztam tovább. Az első sorban minden 3. szem után szaporítottam 1-1 szemet. Ezek után minden sorban - egyenletesen elosztva - 6-6 szemet szaporítottam, így kötöttem kb. 6 centit, majd jött néhány sornyi szaporítás mentes sor. Innen kezdődött a fogyasztás, vagyis minden sorban egyenletesen elosztva fogyasztottam 6-6 szemet, míg végül kb. 8 szem maradt. A megmaradt szemeken átfűztem a szálat, összehúztam és a sapka belsején elvarrtam. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://popymuhelye.blog.hu/api/trackback/id/tr843340508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása